Używamy ciasteczek, aby upewnić się, że dajemy Tobie najlepszą jakość usług na naszej stronie. Jeśli dalej korzystasz z naszej strony zakładamy, że jesteś szczęśliwy z otrzymywania wszystkich ciasteczek na stronie MyRendi. Używamy ich jedynie do śledzenia Ciebie anonimowo na naszej stronie. Tak, aby dać Tobie najodpowiedniejszą treść i najlepsze usługi, jakie jesteśmy w stanie. Szczegóły   Akceptuj

Zamów solidne sprzątanie w przystępnej cenie

Zobacz o co pytają inni.

  • Jak działa MyRendi?

    MyRendi jest największą platformą oferującą usługi sprzątania w Polsce. Dzięki MyRendi użytkownicy mogą zamówić sprzątanie za pomocą kilku kliknięć.
    100% satysfakcji w 3 prostych krokach:
    1. określ swoje potrzeby;
    2. powiedz, gdzie mamy posprzątać;
    3. poczekaj na potwierdzenie.
    Wybierzemy dla Ciebie najodpowiedniejszą osobę do sprzątania, a Ty usiądź i odpoczywaj! MyRendi zajmie się wszystkim za Ciebie.

  • Co się stanie, jeśli muszę zrezygnować ze sprzątania i jak to zrobić?

    Możesz zrezygnować z zamówionej usługi na 48 godzin przed umówionym terminem bez żadnych konsekwencji. Rezygnacja w mniejszym odstępie czasu spowoduje obciążenie Twojego konta na kwotę 25 zł. Z zamówienia możesz zrezygnować  po zalogowaniu w zakładce "Aktywne zamówienia", klikając ikonę "Kosz".

  • Jak mogę zmienić hasło?

    Po zalogowaniu się, możesz zmienić swoje hasło w zakładce "Mój profil". Znajduje się tam przycisk "Zmiana hasła".

  • Dlaczego warto się zarejestrować?


    Możesz bez przerwy monitorować status swojego zamówienia, zmieniać szybko każdy detal zamówienia i otrzymywać rabaty za zapraszanie swoich znajomych do korzystania z MyRendi.

  • Co jeśli czas trwania sprzątania nie był wystarczający do całkowitej realizacji zamówienia?

    Kiedy dostajemy informację od osoby sprzątającej, że potrzebuje więcej czasu niż zaplanowano, kontaktujemy się z Tobą w sprawie akceptacji wydłużenia czasu usługi.

  • Jak mogę zmienić datę, adres lub dodatki zamówienia?

    Po zalogowaniu się możesz zmienić te parametry w zakładce "Aktywne zamówienia" (ikona z ołówkiem)

  • Czy moje dane będą bezpieczne?

    Nigdy nie podajemy Twoich danych osobom trzecim. Więcej informacji odnośnie kwestii prywatności, możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.

  • Co w przypadku, gdy sprzątanie nie sprostało moim oczekiwaniom?

    Jeśli mimo starań naszego personelu, nie jesteś zadowolony ze sprzątania, skontaktuj się z nami: info@myrendi.pl lub 607 778 673. Postaramy się to naprawić!

  • Jak zaprosić znajomych?

    Wybierz na stonie głównej zakładkę "Program Partnerski". Tam możesz zaprosić znajomych przez email i otrzymać 15 PLN na swoje konto MyRendi po ich pierwszym zrealizowanym zamówieniu. Oni otrzymują 25 PLN rabatu w zamian za złożenie pierwszego zamówienia.

  • Jak mogę ocenić osobę sprzątającą?

    Po zakończonym sprzątaniu wyślemy Ci email z krótką ankietą dotyczącą oceny zakończonego sprzątania.

  • Czy muszę być w domu podczas sprzątania?

    Nie musisz być w domu podczas sprzątania.

  • Czy warto przygotować dom na wizytę osoby sprzątającej?

    Im bardziej schludny dom, tym łatwiej osobie sprzątającej go posprzątać. Jeśli nie masz czasu na przygotowanie Twojego domu dla osoby sprzątającej, wybierz nasz dodatek "Sprzątanie po remoncie". Całkowicie usuniemy ten ciężar z Twoich barków!

  • Co mam zrobić, jeśli osoba sprzątająca nie przyjdzie na czas?

    Jeśli osoba sprzątająca nie będzie mogła pojawić się o uzgodnionej godzinie, poinformujemy Cię o tym i postaramy się dopasować nowy termin.

  • Czy to ja zapewniam sprzęt do sprzątania?

    Tak, osoba zamawiająca usługę sprzątania, powinna dostarczyć sprzęt do sprzątania.

  • Co w przypadku, gdy zamówienie zawiera mycie tarasu lub okien, a na zewnątrz pada deszcz?

    W tym przypadku polecamy zmienić mycie tarasu/okien na inny dodatek. Jeśli nie ma potrzeby zmiany na dodatkową usługę, zwrócimy Ci pełną kwotę za ten dodatek tą samą drogą, którą zapłaciłeś nam za usługę.

  • Jak wygląda płatność?

    Akceptujemy płatności online. Nie musisz już płacić gotówką!

  • Czy mogę dostać rachunek?

    Tak, wysyłamy rachunek na Twoją pocztę email. Podczas składania zamówienia, musisz nas poinformować, że potrzebujesz faktury VAT.

  • W jakich miastach działacie?

    Aktualnie nasze usługi dostępne są w Warszawie i okolicach. Więcej miast wkrótce!

  • Jak mogę zostać osobą sprzątającą?

    Jeśli masz doświadczenie w sprzątaniu mieszkań, wypełnij proszę formularz TUTAJ

  • Jakie środki i sprzęt do sprzątania warto mieć podczas sprzątania?

    Środki do sprzątania (płyn do toalety, środek uniwersalny do mycia, płyn do szyb, rozpuszczalnik/płyn do usuwania tłuszczu)
    Sprzęt do sprzątania (mop i wiadro, miotła, szufelka ze zmiotką)
    Odkurzacz (włączając dodatkowe jego części)
    4 ścierki (jedna na):
    - Łazienki
    - Ubikacje
    - Kuchnie
    - Inne powierzchnie
    Gąbki (lub dodatkowa odzież, jeśli wolisz)
    Ścierka do kurzu (lub odzież, jeśli wolisz)

  • Ile drzwi jest umytych, jeśli wybiorę dodatek "Drzwi"?

    Ten dodatek obejmuje wszystkie drzwi w domu, jak również krawędzie drzwi.

     

  • Ile okien jest umytych, jeśli wybiorę dodatek "Okna"?

    Ten dodatek obejmuje wszystkie okna w domu, jak również krawędzie okien.

     

  • W jakich przypadkach zamówić "Sprzątanie po remoncie"?

    Jeśli chcesz rozszerzyć standardową usługę sprzątania. Polecamy wybrać go w następujących przypadkach:
    • Przed i po przeprowadzce
    • Po remoncie
    • W domu panuje duży bałagan
    • Przewidujesz dodatkowe czynności dla osoby sprzątającej
    Ważne: Ten dodatek nie zawiera innych dodatków jak mycie okien itd.

  • Jak MyRendi może zagwarantować niezawodność osób sprzątających?

    Pracujemy jedynie z osobami do sprzątania, z którymi spotkaliśmy się osobiście, przeprowadziliśmy wywiad i sprawdziliśmy rygorystycznie ich otoczenie - bylibyśmy szczęśliwi mając takie osoby we własnych domach!

  • Ile osób liczy ekipa sprzątająca?

    To zależy od rozmiaru gospodarstwa domowego i ilości dodatków. Jeśli wysyłamy więcej niż 1 osobę, nie ponosisz dodatkowych kosztów. Płacisz stałą kwotę, która widnieje na stronie.

  • Co zawiera dodatek "Sprzątanie po remoncie"?

    Ten dodatek stanowi rozszerzenie podstawowego pakietu o dodatkowy czas. Warto zamówić ten dodatek w przypadku:

    -Sprzątania po remoncie
    -Wprowadzeniem się do nowego mieszkania
    -Dodatkowej pracy przewidzianej dla osoby sprzątającej

    Sprzątanie po remoncie nie zawiera innych dodatków.

  • Jakich usług sprzątania nie podejmuje się MyRendi?

    Nie możemy podjąć się następujących zleceń:

    -Mycie i dezynfekcja klimatyzacji

    -Sprzątanie miejsc po wypadkach

    -Sprzątanie spalonych domów, usuwania sadzy, tynku itp.

    -Usuwania grafiti

    -Dezynfekcja i mycie kanalizacji

    -Odkażanie zanieczyszczonych gruntów

    -Mycie i dezynfekcja po zmarłej osobie

    -Mycie i dezynfekcja po zmarłym zwierzęciu

    -Inne specyficzne typy sprzątania niewspomniane powyżej

Zamów teraz!

Arrow